Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

Tausia, Feso'ota'iga o le Ki mo Tagata Asiasi Si'osi'omaga Steve Austin

Steve Austin, Tagata Asiasi Siosiomaga
  • Heidi Anderson
Steve Austin

Fausia i le 1952, Fale Togafitiga i Sautesasae (SEP) o le SFPUC e sili ona tele le fale e togafitia ai le suavai leaga. O le fausiaina o le SEP o loʻo faʻagasolo o se vaega o le Sewer System Improvement Project (SSIP), o se tupe e sili atu i le $2-piliona-tala e faʻafouina ai le matou vai tuai. A maeʻa, SEP o le a faʻaogaina tekinolosi mama ma lanu meamata, faʻaitiitia ai le manogi, ma sili atu ona faʻamalosia i mafuiʻe ma le maualuga o le sami.

I le tausisia o le lotoifale, setete, ma le feterale lala sooupu, e tatau i le auvaa ona faaitiitia aafiaga faufale i le siosiomaga ma nuu lata ane. O nei a'afiaga e aofia ai le pefu, asu tiso, pisa ma e o'o lava i le tetete o le eleele.

O lo'o iai le Fale La'au i totonu o le nu'u o Bayview-Hunters Point, lea ua matua'i a'afia lava i feoaiga, gataifale, ma galuega tau alamanuia. Ona o lea mea, e taua tele le tausisia o tulafono faufale.

O lo'o iai le 'au a le SFPUC i le fa'amautinoaina o faufale e fetaui ma tulafono fa'alesiosiomaga ma fa'aitiitia ai a'afiaga i nu'u. O le 'au e aofia ai Steve Austin, o se Tagata Asiasi Siosiomaga na aʻoaʻoina le silia ma le 2,700 tagata i le na o le tolu tausaga. Ua vave ona faailoa atu e Austin e le galue na o ia. Faatasi ai ma lana supavaisa, Dorinda Himes, SEP Projects Environmental Construction Compliance Manager, latou te galulue vavalalata ma le SFPUC's SEP Construction team ma sui o le Vaega o Pulega o le Siosiomaga.

Steve Austin

"Matou te vaʻavaʻai uma i le siʻosiʻomaga ma aʻafiaga o lenei faufale i luga o le alalafaga," o le tala lea a Austin o loʻo savalia le nofoaga i aso uma. I lana savaliga, e talanoa o ia ma tagata faigaluega a le konekarate ma faʻamaeʻaina se lisi o siaki o le siosiomaga.

E ala i aʻoaʻoga, e faʻasoa e Austin le mafuaʻaga ma le faʻamoemoega o manaʻoga o le siosiomaga. Na te lagona afai e malamalama tagata i le taua o nei puipuiga, o le a sili atu ona latou faia la latou vaega. O se faʻataʻitaʻiga o lenei matafaioi o le faʻaaogaina o meafaigaluega faufale "mama" (o se tulafono a le taulaga mo galuega lautele e faʻaitiitia ai le ea i nofoaga faufale) ma le tiso faʻafouina. Ausint e teuina faamaumauga o mea faigaluega i luga o le nofoaga ma logo i le auvaa pe a ia vaaia masini ua le tausisia.

Mo le 10 tausaga ua tuanaʻi, sa galue Austin i tulaga eseese i le siosiomaga o se tagata asiasi, tekinisia, ma o se pule faʻaleleia mo le suʻeina o le eleele ma le suauʻu palapala. O lo'o ia umia le Fa'ailoga Fa'asaienisi i le Pulega o Pisinisi Fa'ato'aga mai California Polytechnic State University, San Luis Obispo.

I le amataga o lana galuega i le siosiomaga, fai mai Austin na ia iloa e tele mea e tatau ona aʻoaʻoina. "O le aofaʻi o faʻamatalaga faʻatulafonoina o le siosiomaga ma faʻamatalaga faʻapitoa o loʻo i ai e matua tele - ma o manaʻoga e faʻateleina le lavelave i aso uma."

Steve Austin

"O loʻo faʻagasolo atili le faʻagaioiina o konekarate," o le tala lea a Austin. “O nisi ua saunia nei a latou lava tagata faigaluega e tausisia le siosiomaga.” Na ia faʻaopoopo mai o poloketi SEP ma konekarate o loʻo faʻaalu nei le tele o taimi ma punaoa e faʻatautaia ai le aofaʻi o faʻamaumauga mo le siosiomaga e manaʻomia ona latou faia (faʻataʻitaʻiga, tuʻuina atu o mea faigaluega ma lipoti o le mataʻituina o le ea).

E fa'afetai Austin mo le avanoa e galue ai i nofoaga faufale a le SEP o lo'o faia lana vaega aua e fa'alauteleina ai lona malamalama i le fausiaina o fale tetele. “Ou te matuā fiafia lava i le iloaina e mafai e laʻu galuega ona faia se suiga,” o le tala lea a Austin, “ma ua ou vaai foʻi i isi tagata o matuā talisapaia foʻi lenā mea.” 

Ina ua fesiligia e otooto lana auala i lana galuega, e umi se malologa, "E i ai sa tatou matafaioi i a tatou paaga faigaluega, o tatou nuu ma lo tatou siosiomaga." Ua toe tuu atu e Austin se manatu mulimuli, “Matou te popole.”

Heidi Anderson