Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

'E Taua Mea Uma': Daniela Brandao Talanoa e uiga i le Agai i Luma mo lo Tatou Tau

“E Taua Mea Uma Tatou te Faia.” Daniela Brandao Talanoa e uiga i le Agai i Luma mo lo Tatou Tau
  • Heidi Anderson

A o talavou o ia, sa iloa e Daniela Brandao e fia galue i vai. “O le ola aʻe i Pasila, sa tele a matou punaʻoa vai, ae na ou iloa o se vaega tele o lo matou faitau aofaʻi e leʻi maua se vai mama poʻo le tumama." 

O lenei mea moni na amata ai lona olaga atoa faaosofia e faamama le vai tatou te faaaogaina ma puipuia le siosiomaga. Ae i tua i Pasila, o avanoa faigaluega e maua e pei o le inisinia, ma le tumama, sa le'i sa'o mo ia. “Sa ou manao e aoao ma faia se mea ese,” o le tala lea a Brandao.

Muamua, na agai atu Brandao i le Universitá Degli Studi di Firenze i Italia, lea na ia aʻoaʻoina ai le inisinia o le siosiomaga. Mulimuli ane sa ia siitia atu i le Iunivesite o Colorado i Boulder, lea na ia faauu muamua ai mai le Polokalame Inisinia Siosiomaga. Na maua uma e Brandao le Bachelor of Science ma le Master of Science degree in Environmental Engineering mai le CU Boulder. 

O Brandao ua avea nei ma Pule Sinia o Poloketi ile SFPUC's Infrastructure Division. “E manaia le galue i lea matata,” o le tala lea a Brandao. “I le suiga o le tau o lo’o ua tatou feagai nei, ua matua’i malamalama lava le mamalu lautele o le atunu’u. E sili atu le talisapaia o le siosiomaga ma le auala e fesoʻotaʻi ai mea uma."

Ose Fegalegaleaiga i le va o le Suavai, Malosiaga, ma le Siosiomaga

O Brandao o lo'o fa'afoeina le Poloketi fou mo le Fa'aaogaina o le Biogas, lea o le a avea ma Fa'a-Paaga Fa'alaua'itele-Tuto'atasi a le SFPUC (lea e ta'ua o le “P3”). 

O le poloketi o se vaega o le fa'aleleia atili o lo'o faia ile Fale Togafitiga i Sautesasae, lea e togafitia ai le 80% o le suavai leaga ma le afā. O le biogas (o se mea e maua mai i vai lafoai) e gaosia e le Biosolids Digester Facilities fou, o le a fa'aleleia i le biomethane, ose malosiaga fa'afouina. Mulimuli ane, o le biomethane o le a suia ai le faʻaogaina o suauʻu faʻasolosolo ma faʻaitiitia ai le ea. 

Fausia Fofo Mauaina  

O lenei auala P3 o le a faʻalauiloaina ai le galulue faʻatasi i le va o vaega tumaoti ma le lautele, lea e talitonu Brandao e manaʻomia e fesoasoani e foia a tatou luitau o suiga o le tau. 

E tusa ai ma le fuafuaga a le poloketi, o le a fausia e le kamupani tumaoti le mamanu, fausia, faʻatupe, faʻagaioia ma tausia le Biogas Facility, faʻapea foʻi ma le faʻatau atu o le kesi faʻafouina - ma aitalafu faʻalesiosiomaga o loʻo i ai. O lenei faiga o le a fa'aogaina ai le tomai o paaga tumaoti ma fa'asaoina tupe a le Aai.

“Ua ou matua fiafia lava!” fai mai Brandao. "Mo se taimi umi, sa faʻaaogaina a tatou punaoa faanatura i auala e le mafai ona gafatia."

“E Manaomia ona Tatou Faia se Mea Nei.”

Na sii mai e Daniela lana tama teine ​​e 17 tausaga o Sofia, o le a alu i le kolisi e suesue ai le faasaienisi o le siosiomaga. "E fiafia Sofia e fai mai, 'O le olaga o loo tatou ola ai nei o le a faaleagaina ai lo tatou lalolagi i le tulaga e le mafai ai ona tatou toe ola iinei. Afai tatou te mananaʻo e faʻaauau pea ona faʻaaogaina punaoa o loʻo tuʻuina mai e lo tatou paneta - ae le gata i lea o le tausia o le ola o le tagata iinei - e tatau ona tatou faia se mea i le taimi nei ae leʻi tuai.'

"Na ia maua saʻo," o le tala lea a Brandao. “E i ai le faanatinati e sui le auala tatou te faia ai mea. E taua mea uma tatou te faia.”

Heidi Anderson