Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

Fa'alavelave a leoleo timuga i Baker Beach Green Street

  • Aokuso 27, 2022
  • 10: 00 AM - 12: 00 PM
  • Tau: E leai se totogi ma tatala mo tagata lautele
  • San Francisco Public Utilities Commission
  • Lands End Trail Head i le 916 El Camino Del Mar, San Francisco, CA 94121
  • San Francisco, CA

Auai matou mo se fa'alapotopotoga a le Rain Guardians i SFPUC Sunset Boulevard Greenway toga timu.

E uiga i lenei mea na tupu

Tagata o le afioaga o San Francisco,

Auai matou mo se polokalame a le Rain Guardians program community e aʻoaʻo atili e uiga i togalaau timu Baker Beach Green Street ma pe faʻafefea ona e lagolagoina nei nofoaga gafataulimaina e pulea ai le vai afā e ala i le avea ma Rain Guardian!

O la matou polokalame volenitia a le Rain Guardians e mafai ai e tagata o le alalafaga o San Francisco ona auai i le SFPUC i le vaavaaiga o togalaau timu a matou aai e ala i le faʻaaogaina o se togalaau timu ma fesoasoani e faʻasaʻoloto mai otaota ma otaota.

I le taimi o lenei mea, o le a matou taamilo i togalaau timu lata ane ma fefaʻasoaaʻi faʻamatalaga e uiga i le auala latou te galulue ai, aisea e taua ai, ma le auala e sili ona tausia ai. O le a iai foʻi a matou laulau i le mea na tupu ina ia mafai ai e tagata auai ona siaki la matou upega tafaʻilagi, sainia e avea ma leoleo timu, ma faʻaaoga se togalaau timu i le taimi lava lea. Afai o oe o se leoleo timu, o se taimi sili lea e aʻoaʻo atili ai e uiga i le polokalame ma feiloaʻi ma isi leoleo timu i totonu o lou nuʻu.

pine