Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.
""

Pulega o Fale

O mea nei e aofia ai taualumaga, faiga faʻavae, ma faiga e lagolago ai le faʻatinoina o atinaʻe tetele ma polokalame faʻaleleia tupe faavae.

Fuafuaga Pulega o Faufale (CM).

le Sewer System Improvement Program (SSIP) CM Fuafuaga ua saunia e tu'uina atu le fa'alapotopotoga atoa mo le fa'afoeina o le fausiaina o poloketi SSIP. Ole Fuafuaga a le CM o lo'o tu'uina atu ai ta'iala ile mea o lo'o fa'amoemoeina e uiga i galuega eseese a le CM fa'apea ma matafaioi ma matafaioi a le CM Consultants ma le aufaigaluega a le SFPUC i le polokalame ma le poloketi. Ole Fuafuaga a le CM o lo'o tu'uina atu ai se fa'afanua auala mo se faiga fa'aauau CM e fa'atinoina ile polokalame. Ole SSIP CM Fuafuaga e aofia ai mea nei:

  • Ose aotelega o le Taiala Fa'akonekarate Pulega Faufale;
  • Fa'asologa fa'alāpotopotoga lautele o le polokalame ma le poloketi CM fa'alapotopotoga o lo'o fa'aalia tulaga masani a le aufaigaluega a le CM Consultants fa'apea fo'i ma le aufaigaluega a le SFPUC;
  • Fa'amatalaga o matafaioi ma matafaioi a CM Consultants ma tulaga masani a le aufaigaluega;
  • Aotelega faʻamatalaga o le auala lautele i galuega tetele uma a le CM ma elemene ma lona faʻaogaina i le SSIP, e aofia ai galuega aʻo lei fausiaina; ma
  • Fa'ailoaina o polokalama fa'akomepiuta ma lona fa'aogaina i galuega a le CM mo le fa'afoeina o fa'amatalaga fa'apea le tau ma le fa'atulagaina o taimi i le taimi o le fausiaina o le SSIP.

Auala mo le Saogalemu

Ole SFPUC Faiga Saogalemu Auala e fa'atatau i tagata faigaluega uma ma kamupani ua fa'akonekarate e galulue i so'o se Poloketi e feso'ota'i ma SFPUC Capital Improvement Projects (CIP). I le avea ai o se vaega o le Saogalemu Auala, e mana'omia uma Itu auai ina ia usita'ia aiaiga o le saogalemu o konekarate a le SFPUC, le California Code of Regulation Title 8, ma tulaga talafeagai uma a le Feterale ma Fa'alotoifale. Afai ei ai se fete'ena'iga i le va o so'o se tulaga saogalemu talafeagai, e tatau ona fa'aoga le pito sili ona sa'o.

O le sini o le Saogalemu Auala o le fa'atuina lea o fa'atinoga o le saogalemu i luga ole SFPUC Infrastructure/CIP poloketi ma fa'amalamalama ai matafaioi, matafaioi, polokalame, faiga fa'avae ma faiga e ausia ai lenei sini. E tatau i itu uma o lenei Faiga Fa'atino ona fa'atino faiga e atia'e ai se fa'alauiloa fa'alaua'itele e fa'alauiloa ai le sa'olotoga o fa'atinoga i nofoaga o galuega fa'atino ma faafaigofie ai le ausiaina o sini fa'akonekarate i se auala sili ona saogalemu. Ole fa'aopoopo ole SFPUC ole fa'amoemoe ole fausia ole Poloketi ta'itasi ile ZERO fa'alavelave, e matua saoloto lava mai fa'alavelave. E faatoa mafai lava ona ausia lenei sini pe a tautino tagata uma i le faatinoga e leai se mea sese. O le tautinoga ina ia ausia lenei sini o le a iu ai i le faateleina o le gaosiga ma le puipuia o le gau o galuega.